Wojciech Dziomdziora
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Umowy dotyczące treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym w świetle ustawy o prawach konsumenta Opublikowano w: Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny 2014 / Numer 8 (3) / s. 31 - 392014CZYSTY TEKST
Wojciech Dziomdziora, Umowy dotyczące treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym w świetle ustawy o prawach konsumenta, Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny, 2014 / Numer 8 (3), s. 31 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Dziomdziora", title = "Umowy dotyczące treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym w świetle ustawy o prawach konsumenta", journal = "Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny", issue = "2014 / Numer 8 (3)", pages = "31 - 39" }
-
Uwagi do projektu rozporządzenia o jednolitym rynku telekomunikacyjnym Opublikowano w: Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny 2014 / Numer 1 (3) / s. 59 - 662014CZYSTY TEKST
Wojciech Dziomdziora, Uwagi do projektu rozporządzenia o jednolitym rynku telekomunikacyjnym, Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny, 2014 / Numer 1 (3), s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Dziomdziora", title = "Uwagi do projektu rozporządzenia o jednolitym rynku telekomunikacyjnym", journal = "Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny", issue = "2014 / Numer 1 (3)", pages = "59 - 66" }
-
Kierunki zmian ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych Opublikowano w: Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny 2016 / Numer 6 (5) / s. 111 - 1192016CZYSTY TEKST
Wojciech Dziomdziora, Kierunki zmian ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny, 2016 / Numer 6 (5), s. 111 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Dziomdziora", title = "Kierunki zmian ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych", journal = "Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny", issue = "2016 / Numer 6 (5)", pages = "111 - 119" }
-
Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce na lata 2015–2020 Opublikowano w: Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny 2015 / Numer 7 (4) / s. 148 - 1492015CZYSTY TEKST
Wojciech Dziomdziora, Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce na lata 2015–2020, Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny, 2015 / Numer 7 (4), s. 148 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Dziomdziora", title = "Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce na lata 2015–2020", journal = "Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny", issue = "2015 / Numer 7 (4)", pages = "148 - 149" }