Jolanta Dyrda
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Edukacyjna presja norm : krytyczne uwagi na marginesie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Opublikowano w: Ars Educandi 2017 / Tom 14 / s. 61 - 712017CZYSTY TEKST
Jolanta Dyrda, Edukacyjna presja norm : krytyczne uwagi na marginesie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Dyrda", title = "Edukacyjna presja norm : krytyczne uwagi na marginesie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "61 - 71" }
-
Zmiany modelu poznawczego uczniów w kontekście prac nad e-podręcznikiem Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 1(28) / s. 69 - 772015CZYSTY TEKST
Jolanta Dyrda, Zmiany modelu poznawczego uczniów w kontekście prac nad e-podręcznikiem, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 69 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Dyrda", title = "Zmiany modelu poznawczego uczniów w kontekście prac nad e-podręcznikiem", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "69 - 77" }