Jarosław Kowalski
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 241 - 2492009CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 241 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "241 - 249" }
-
Zewnętrzne elementy wsparcia marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 247 - 2542008CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Zewnętrzne elementy wsparcia marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 247 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Zewnętrzne elementy wsparcia marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "247 - 254" }
-
Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 409 - 4212010CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 409 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "409 - 421" }
-
Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 435 - 4462012CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 435 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "435 - 446" }
-
Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 473 - 4882011CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 473 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "473 - 488" }