Piotr Ratajczyk
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Produkt jako nośnik wartości Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 271 - 2782009CZYSTY TEKST
Piotr Ratajczyk, Produkt jako nośnik wartości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 271 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Ratajczyk", title = "Produkt jako nośnik wartości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "271 - 278" }
-
Zarządzanie portfelem produktów i marek w ujęciu potrzeb informacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 279 - 2862008CZYSTY TEKST
Piotr Ratajczyk, Zarządzanie portfelem produktów i marek w ujęciu potrzeb informacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 279 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Ratajczyk", title = "Zarządzanie portfelem produktów i marek w ujęciu potrzeb informacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "279 - 286" }
-
Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 485 - 4932010CZYSTY TEKST
Piotr Ratajczyk, Dawid Wiener, Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 485 - 493
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Ratajczyk, Dawid Wiener", title = "Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "485 - 493" }