Ryszard Ratajski
7 artykuły w 2 czasopismach
-
Klient jako najważniejsza wartość firmy usługowej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania 2007 / Numer 11 / s. 61 - 732007CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Klient jako najważniejsza wartość firmy usługowej, Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania, 2007 / Numer 11, s. 61 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Klient jako najważniejsza wartość firmy usługowej", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania", issue = "2007 / Numer 11", pages = "61 - 73" }
-
Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 78 - 882009CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 78 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "78 - 88" }
-
Marketing jako jeden z elementów likwidacji bezrobocia 1997 / Tom 2 / s. 143 - 1481997CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Marketing jako jeden z elementów likwidacji bezrobocia, None, 1997 / Tom 2, s. 143 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Marketing jako jeden z elementów likwidacji bezrobocia", journal = "None", issue = "1997 / Tom 2", pages = "143 - 148" }
-
Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 239 - 2472010CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "239 - 247" }
-
Tożsamość marki i jej rezultaty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 287 - 2922008CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Tożsamość marki i jej rezultaty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 287 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Tożsamość marki i jej rezultaty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "287 - 292" }
-
Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku 1997 / Tom 2 / s. 293 - 3011997CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku, None, 1997 / Tom 2, s. 293 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku", journal = "None", issue = "1997 / Tom 2", pages = "293 - 301" }
-
Klient najważniejszą wartością firmy usługowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 375 - 3812008CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Klient najważniejszą wartością firmy usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 375 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Klient najważniejszą wartością firmy usługowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "375 - 381" }