Anetta Barska
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 11 - 172007CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "11 - 17" }
-
Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 11 - 222013CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska", title = "Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "11 - 22" }
-
Kreowanie klimatu dla rozwoju przedsiębiorczości przez samorząd gminny : (na przykładzie miasta Żagania) Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 47 / Numer 3 / s. 125 - 1352017CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janina Jędrzejczak-Gas, Joanna Wyrwa, Kreowanie klimatu dla rozwoju przedsiębiorczości przez samorząd gminny : (na przykładzie miasta Żagania), Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 47 / Numer 3, s. 125 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janina Jędrzejczak-Gas, Joanna Wyrwa", title = "Kreowanie klimatu dla rozwoju przedsiębiorczości przez samorząd gminny : (na przykładzie miasta Żagania)", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 47 / Numer 3", pages = "125 - 135" }
-
Rynek pracy obszaru funkcjonalnego gmin nadodrzańskich Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 47 / Numer 3 / s. 137 - 1482017CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janina Jędrzejczak-Gas, Joanna Wyrwa, Rynek pracy obszaru funkcjonalnego gmin nadodrzańskich , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 47 / Numer 3, s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janina Jędrzejczak-Gas, Joanna Wyrwa", title = "Rynek pracy obszaru funkcjonalnego gmin nadodrzańskich ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 47 / Numer 3", pages = "137 - 148" }
-
Marka w ekspansji na rynki zagraniczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 143 - 1542011CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Marka w ekspansji na rynki zagraniczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska", title = "Marka w ekspansji na rynki zagraniczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "143 - 154" }
-
Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 167 - 1742010CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 167 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska", title = "Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "167 - 174" }
-
Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 231 - 2402009CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "231 - 240" }
-
Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o. Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 249 - 2552006CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o., Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 249 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o.", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "249 - 255" }
-
Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 333 - 3462008CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 333 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "333 - 346" }