Krzysztof Kapera
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Marka jako determinanta decyzji zakupowych polskich internautów w świetle wyników badań empirycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 397 - 4022008CZYSTY TEKST
Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak, Marka jako determinanta decyzji zakupowych polskich internautów w świetle wyników badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 397 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak", title = "Marka jako determinanta decyzji zakupowych polskich internautów w świetle wyników badań empirycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "397 - 402" }
-
Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 479 - 4852004CZYSTY TEKST
Krzysztof Kapera, Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 479 - 485
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kapera", title = "Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "479 - 485" }