Anna Scheibe
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketing wirusowy a sposób postrzegania marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 91 - 1002012CZYSTY TEKST
Anna Scheibe, Marketing wirusowy a sposób postrzegania marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Scheibe", title = "Marketing wirusowy a sposób postrzegania marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "91 - 100" }
-
Modele biznesowe w Internecie : aspekt teoretyczny Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 97 - 1032011CZYSTY TEKST
Anna Scheibe, Modele biznesowe w Internecie : aspekt teoretyczny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Scheibe", title = "Modele biznesowe w Internecie : aspekt teoretyczny", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "97 - 103" }
-
Social media as a promotion tool of polish universities Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 393 - 4032013CZYSTY TEKST
Anna Scheibe, Social media as a promotion tool of polish universities, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 393 - 403
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Scheibe", title = "Social media as a promotion tool of polish universities", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "393 - 403" }
-
Korzyści sieci i efekt "zamknięcia konsumenta" a lojalność konsumentów w e-businessie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 551 - 5592010CZYSTY TEKST
Anna Scheibe, Korzyści sieci i efekt "zamknięcia konsumenta" a lojalność konsumentów w e-businessie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 551 - 559
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Scheibe", title = "Korzyści sieci i efekt "zamknięcia konsumenta" a lojalność konsumentów w e-businessie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "551 - 559" }