Leszek A. Maciaszek
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Badanie satysfakcji jako atrybutu jakości systemów e-usługowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2015 / Tom 13 / Numer 2 (1) / s. 37 - 502015CZYSTY TEKST
Karol Łopaciński, Leszek A. Maciaszek, Badanie satysfakcji jako atrybutu jakości systemów e-usługowych, Problemy Zarządzania, 2015 / Tom 13 / Numer 2 (1), s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Łopaciński, Leszek A. Maciaszek", title = "Badanie satysfakcji jako atrybutu jakości systemów e-usługowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2015 / Tom 13 / Numer 2 (1)", pages = "37 - 50" }