TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zarządzanie działem obsługi klienta poprzez wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników na przykładzie hotelu / Anna Lysy, Małgorzata Sztorc. Opublikowano w: Contemporary Economics 2009 / Tom 3 / Numer 2 / s. 103 - 1192009CZYSTY TEKST
Anna Lysy, Małgorzata Sztorc, Zarządzanie działem obsługi klienta poprzez wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników na przykładzie hotelu / Anna Lysy, Małgorzata Sztorc., Contemporary Economics, 2009 / Tom 3 / Numer 2, s. 103 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Lysy, Małgorzata Sztorc", title = "Zarządzanie działem obsługi klienta poprzez wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników na przykładzie hotelu / Anna Lysy, Małgorzata Sztorc.", journal = "Contemporary Economics", issue = "2009 / Tom 3 / Numer 2", pages = "103 - 119" }