Aleksandra Radziszewska
11 artykuły w 2 czasopismach
-
Międzykulturowe aspekty zachowań konsumentów Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 3 / s. 65 - 752014CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Międzykulturowe aspekty zachowań konsumentów , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 3, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Międzykulturowe aspekty zachowań konsumentów ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 3", pages = "65 - 75" }
-
Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 2 / s. 141 - 1492009CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "141 - 149" }
-
Wykorzystanie wiedzy e–konsumentów w zarządzaniu procesami innowacyjnymi Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 5 (2) / s. 151 - 1612015CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Wykorzystanie wiedzy e–konsumentów w zarządzaniu procesami innowacyjnymi , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 5 (2), s. 151 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Wykorzystanie wiedzy e–konsumentów w zarządzaniu procesami innowacyjnymi ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 5 (2)", pages = "151 - 161" }
-
Wykorzystanie wiedzy konsumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 112 / s. 165 - 1732014CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Wykorzystanie wiedzy konsumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 112, s. 165 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Wykorzystanie wiedzy konsumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 112", pages = "165 - 173" }
-
E-klient : implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 249 - 2562010CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, E-klient : implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 249 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "E-klient : implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "249 - 256" }
-
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w grach i wirtualnych światach Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 12 (2) / s. 249 - 2612013CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w grach i wirtualnych światach, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 12 (2), s. 249 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w grach i wirtualnych światach", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 12 (2)", pages = "249 - 261" }
-
Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 427 - 4402011CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 427 - 440
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "427 - 440" }
-
Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 463 - 4732010CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 463 - 473
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "463 - 473" }
-
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w społeczeństwie informacyjnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 1 / s. 463 - 4742009CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 463 - 474
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "463 - 474" }
-
Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 583 - 5882009CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 583 - 588
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "583 - 588" }
-
Pozyskiwanie informacji marketingowej z zasobów Internetu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 690 - 6972011CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Pozyskiwanie informacji marketingowej z zasobów Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 690 - 697
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Pozyskiwanie informacji marketingowej z zasobów Internetu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "690 - 697" }