Alicja Waszkiewicz-Raviv
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Analizy transmedialnego obrazu „zwykłej uczennicy” w ramach edukacji medialnej : czy ona musi mieć wszystko fioletowo-różowe? Opublikowano w: Zeszyty Naukowe KUL 2015 / Tom 58 / Numer 3 / s. 13 - 242015CZYSTY TEKST
Alicja Waszkiewicz-Raviv, Analizy transmedialnego obrazu „zwykłej uczennicy” w ramach edukacji medialnej : czy ona musi mieć wszystko fioletowo-różowe? , Zeszyty Naukowe KUL, 2015 / Tom 58 / Numer 3, s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Waszkiewicz-Raviv", title = "Analizy transmedialnego obrazu „zwykłej uczennicy” w ramach edukacji medialnej : czy ona musi mieć wszystko fioletowo-różowe? ", journal = "Zeszyty Naukowe KUL", issue = "2015 / Tom 58 / Numer 3", pages = "13 - 24" }
-
Brand aesthetics in visual communication - a Polish case study of Disney's anniversary event = Estetyka marki w komunikacji wizualnej - polskie studium przypadku jubileuszowego wydarzenia Disneya Opublikowano w: Res Rhetorica 2019 / Numer 4 / s. 23 - 352019CZYSTY TEKST
Alicja Waszkiewicz-Raviv, Brand aesthetics in visual communication - a Polish case study of Disney's anniversary event = Estetyka marki w komunikacji wizualnej - polskie studium przypadku jubileuszowego wydarzenia Disneya , Res Rhetorica, 2019 / Numer 4, s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Waszkiewicz-Raviv", title = "Brand aesthetics in visual communication - a Polish case study of Disney's anniversary event = Estetyka marki w komunikacji wizualnej - polskie studium przypadku jubileuszowego wydarzenia Disneya ", journal = "Res Rhetorica", issue = "2019 / Numer 4", pages = "23 - 35" }
-
Image as the organization’s communicated meaning through public relations activities Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1) / s. 97 - 1082014CZYSTY TEKST
Alicja Waszkiewicz-Raviv, Image as the organization’s communicated meaning through public relations activities, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Waszkiewicz-Raviv", title = "Image as the organization’s communicated meaning through public relations activities", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "97 - 108" }