Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 117 - 1262012CZYSTY TEKST
Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek, Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek", title = "Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "117 - 126" }
-
Rola etyki w bankach obsługujących jednostki samorządu terytorialnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 100 / s. 225 - 2352012CZYSTY TEKST
Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek, Rola etyki w bankach obsługujących jednostki samorządu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 100, s. 225 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek", title = "Rola etyki w bankach obsługujących jednostki samorządu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 100", pages = "225 - 235" }
-
Zaufanie do instytucji bankowo-finansowych w kontekście wyzwań współczesnego społeczeństwa informacyjnego: spojrzenie z punktu widzenia skutków globalnego kryzysu finansowego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 21 / s. 227 - 2352012CZYSTY TEKST
Monika Pettersen, Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek, Zaufanie do instytucji bankowo-finansowych w kontekście wyzwań współczesnego społeczeństwa informacyjnego: spojrzenie z punktu widzenia skutków globalnego kryzysu finansowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 227 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Pettersen, Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek", title = "Zaufanie do instytucji bankowo-finansowych w kontekście wyzwań współczesnego społeczeństwa informacyjnego: spojrzenie z punktu widzenia skutków globalnego kryzysu finansowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "227 - 235" }