Urszula Balon
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 11 - 192011CZYSTY TEKST
Urszula Balon, Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Balon", title = "Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "11 - 19" }
-
Badanie zachowań konsumentów w zakresie składania reklamacji Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2014 / Tom 8 / s. 11 - 232014CZYSTY TEKST
Urszula Balon, Badanie zachowań konsumentów w zakresie składania reklamacji , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2014 / Tom 8, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Balon", title = "Badanie zachowań konsumentów w zakresie składania reklamacji ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2014 / Tom 8", pages = "11 - 23" }