Joanna Dziadkowiec
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 33 - 442011CZYSTY TEKST
Joanna Dziadkowiec, Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dziadkowiec", title = "Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "33 - 44" }
-
Preferencje konsumentów usług gastronomicznych Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2014 / Tom 8 / s. 63 - 742014CZYSTY TEKST
Joanna Dziadkowiec, Preferencje konsumentów usług gastronomicznych , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2014 / Tom 8, s. 63 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dziadkowiec", title = "Preferencje konsumentów usług gastronomicznych ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2014 / Tom 8", pages = "63 - 74" }