Paweł Kopczyński
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Skuteczność tradycyjnych form komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2015 / Numer 4 (14) / s. 51 - 592015CZYSTY TEKST
Alfreda Kamińska, Paweł Kopczyński, Skuteczność tradycyjnych form komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2015 / Numer 4 (14), s. 51 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Alfreda Kamińska, Paweł Kopczyński", title = "Skuteczność tradycyjnych form komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2015 / Numer 4 (14)", pages = "51 - 59" }
-
Problemy związane z wykorzystywaniem wskaźników finansowych w praktyce życia gospodarczego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 249 / s. 243 - 2662011CZYSTY TEKST
Lucyna Kopczyńska, Paweł Kopczyński, Problemy związane z wykorzystywaniem wskaźników finansowych w praktyce życia gospodarczego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 249, s. 243 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopczyńska, Paweł Kopczyński", title = "Problemy związane z wykorzystywaniem wskaźników finansowych w praktyce życia gospodarczego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 249", pages = "243 - 266" }