Agnieszka Budzewicz-Guźlecka
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 231 - 2402011CZYSTY TEKST
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska, Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska", title = "Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "231 - 240" }
-
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 331 - 3402012CZYSTY TEKST
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budzewicz-Guźlecka", title = "Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "331 - 340" }