Justyna Sala-Suszyńska
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Interaktywne nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej = Interactive English Teaching in Early School Education Opublikowano w: Społeczeństwo. Edukacja. Język 2017 / Tom 6 / s. 49 - 582017CZYSTY TEKST
Justyna Sala-Suszyńska, Interaktywne nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej = Interactive English Teaching in Early School Education , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sala-Suszyńska", title = "Interaktywne nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej = Interactive English Teaching in Early School Education ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "49 - 58" }
-
Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjne Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 4 / s. 131 - 1442016CZYSTY TEKST
Justyna Sala-Suszyńska, Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjne, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sala-Suszyńska", title = "Dwujęzyczność jako wyzwanie edukacyjne", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "131 - 144" }
-
Kompetencje nauczycieli edukacji dwujęzycznej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2016 / Tom 2 (60) / s. 257 - 2672016CZYSTY TEKST
Justyna Sala-Suszyńska, Kompetencje nauczycieli edukacji dwujęzycznej, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 257 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sala-Suszyńska", title = "Kompetencje nauczycieli edukacji dwujęzycznej", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "257 - 267" }