-
Przemiany profilu partnerki w stereotypie dziewczyny Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2017 / Numer 2(20) / s. 209 - 2222017CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, Przemiany profilu partnerki w stereotypie dziewczyny, Postscriptum Polonistyczne, 2017 / Numer 2(20), s. 209 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek", title = "Przemiany profilu partnerki w stereotypie dziewczyny", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "209 - 222" }
-
Co humaniści mogą zrobić dla klimatu? : Sprawozdanie z konferencji pt. "Edukacja klimatyczna - kształcenie uniwersyteckie i szkolne" Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2021 / Numer 2(28) / s. 289 - 2982021CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, Co humaniści mogą zrobić dla klimatu? : Sprawozdanie z konferencji pt. "Edukacja klimatyczna - kształcenie uniwersyteckie i szkolne", Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek", title = "Co humaniści mogą zrobić dla klimatu? : Sprawozdanie z konferencji pt. "Edukacja klimatyczna - kształcenie uniwersyteckie i szkolne"", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "289 - 298" }
-
Słoweniec jako wieczny student i nie tylko - wycinek z polsko-słoweńskich badań ankietowych Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2019 / Numer 2(24) / s. 289 - 3062019CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, Maria Wtorkowska, Słoweniec jako wieczny student i nie tylko - wycinek z polsko-słoweńskich badań ankietowych , Postscriptum Polonistyczne, 2019 / Numer 2(24), s. 289 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek, Maria Wtorkowska", title = "Słoweniec jako wieczny student i nie tylko - wycinek z polsko-słoweńskich badań ankietowych ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2019 / Numer 2(24)", pages = "289 - 306" }
-
O frazeologii w reklamie słów kilka... : (wybrane zagadnienia) / Maria Wacławek. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 2(7) / s. 137 - 1482006CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, O frazeologii w reklamie słów kilka... : (wybrane zagadnienia) / Maria Wacławek., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek", title = "O frazeologii w reklamie słów kilka... : (wybrane zagadnienia) / Maria Wacławek.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "137 - 148" }