Honorata Dudek-Frysiak
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Działania promocyjne w Internecie Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2004 / Numer 9 / s. 7 - 112004CZYSTY TEKST
Honorata Dudek-Frysiak, Działania promocyjne w Internecie, Gospodarka Rynek Edukacja, 2004 / Numer 9, s. 7 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Dudek-Frysiak", title = "Działania promocyjne w Internecie", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2004 / Numer 9", pages = "7 - 11" }
-
CZYSTY TEKST
Honorata Dudek-Frysiak, Reklama telewizyjna, Gospodarka Rynek Edukacja, 2007 / Numer 12, s. 34 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Dudek-Frysiak", title = "Reklama telewizyjna", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2007 / Numer 12", pages = "34 - 35" }
-
Telewizja jako istotne medium reklamowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 115 - 1202007CZYSTY TEKST
Honorata Dudek-Frysiak, Telewizja jako istotne medium reklamowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 115 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Dudek-Frysiak", title = "Telewizja jako istotne medium reklamowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "115 - 120" }