-
Agent handlowy jako ogniwo kanału dystrybucji Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2003 / Numer 3 / s. 11 - 132003CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Agent handlowy jako ogniwo kanału dystrybucji, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2003 / Numer 3, s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki", title = "Agent handlowy jako ogniwo kanału dystrybucji", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2003 / Numer 3", pages = "11 - 13" }
-
Problem korupcji w międzynarodowym biznesie = The problem of corruption in international business Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2001 / Numer 3 / s. 33 - 362001CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Problem korupcji w międzynarodowym biznesie = The problem of corruption in international business, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2001 / Numer 3, s. 33 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki", title = "Problem korupcji w międzynarodowym biznesie = The problem of corruption in international business", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2001 / Numer 3", pages = "33 - 36" }
-
Problemy marketingu bezpośredniego Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2009 / Numer 1 / s. 3 - 72009CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Problemy marketingu bezpośredniego, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 1, s. 3 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki", title = "Problemy marketingu bezpośredniego", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 1", pages = "3 - 7" }
-
Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość / Klemens Białecki. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2010 / Tom 27 / s. 9 - 182010CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość / Klemens Białecki., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki", title = "Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość / Klemens Białecki.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "9 - 18" }
-
Marketing nie jest trudny : o początkach marketingu w Polsce, problemach z terminologią i błędnych definicjach rozmawiamy z Klemensem Białeckim, profesorem SGH i POU, arbitrem w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2007 / Numer 1 / s. 9 - 112007CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Michalina Matarewicz, Marketing nie jest trudny : o początkach marketingu w Polsce, problemach z terminologią i błędnych definicjach rozmawiamy z Klemensem Białeckim, profesorem SGH i POU, arbitrem w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2007 / Numer 1, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki, Michalina Matarewicz", title = "Marketing nie jest trudny : o początkach marketingu w Polsce, problemach z terminologią i błędnych definicjach rozmawiamy z Klemensem Białeckim, profesorem SGH i POU, arbitrem w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2007 / Numer 1", pages = "9 - 11" }
-
W poszukiwaniu tożsamości marketingu : marketing a ekonomia i zarządzanie Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2005 / Numer 1 / s. 8 - 112005CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Tomasz Gołębiowski, W poszukiwaniu tożsamości marketingu : marketing a ekonomia i zarządzanie, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2005 / Numer 1, s. 8 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki, Tomasz Gołębiowski", title = "W poszukiwaniu tożsamości marketingu : marketing a ekonomia i zarządzanie", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2005 / Numer 1", pages = "8 - 11" }