Krystyna Kąpa-Kejna
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Realizacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) wobec klientów i pracowników - z doświadczeń liderów Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 12 / s. 41 - 522012CZYSTY TEKST
Krystyna Kąpa-Kejna, Realizacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) wobec klientów i pracowników - z doświadczeń liderów, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 12, s. 41 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kąpa-Kejna", title = "Realizacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) wobec klientów i pracowników - z doświadczeń liderów", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 12", pages = "41 - 52" }
-
Zasady i metody ustalania cen eksportowych jako podstawa oceny efektywności eksportu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1992 / Numer 122 / s. 73 - 911992CZYSTY TEKST
Krystyna Kąpa-Kejna, Zasady i metody ustalania cen eksportowych jako podstawa oceny efektywności eksportu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1992 / Numer 122, s. 73 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kąpa-Kejna", title = "Zasady i metody ustalania cen eksportowych jako podstawa oceny efektywności eksportu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1992 / Numer 122", pages = "73 - 91" }
-
Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej opartej na nowoczesnych metodach zarządzania przedsiębiorstwem Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 171 / s. 127 - 1392004CZYSTY TEKST
Krystyna Kąpa-Kejna, Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej opartej na nowoczesnych metodach zarządzania przedsiębiorstwem, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 171, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kąpa-Kejna", title = "Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej opartej na nowoczesnych metodach zarządzania przedsiębiorstwem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 171", pages = "127 - 139" }
-
Znaczenie wartości dla klienta i sposoby jej pomiaru w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2003 / Tom 4 / Numer 2 / s. 151 - 1632003CZYSTY TEKST
Krystyna Kąpa-Kejna, Znaczenie wartości dla klienta i sposoby jej pomiaru w przedsiębiorstwie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kąpa-Kejna", title = "Znaczenie wartości dla klienta i sposoby jej pomiaru w przedsiębiorstwie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "151 - 163" }
-
Rola filozofii KAIZEN w doskonaleniu procesów zarządzania w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 5 / s. 191 - 1982010CZYSTY TEKST
Krystyna Kąpa-Kejna, Rola filozofii KAIZEN w doskonaleniu procesów zarządzania w przedsiębiorstwie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 5, s. 191 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kąpa-Kejna", title = "Rola filozofii KAIZEN w doskonaleniu procesów zarządzania w przedsiębiorstwie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 5", pages = "191 - 198" }
-
Możliwości wykorzystania koncepcji TQM w polskich przedsiębiorstwach jako podstawa integracji z Unią Europejską Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 181 / s. 281 - 2852004CZYSTY TEKST
Krystyna Kąpa-Kejna, Możliwości wykorzystania koncepcji TQM w polskich przedsiębiorstwach jako podstawa integracji z Unią Europejską, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 181, s. 281 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kąpa-Kejna", title = "Możliwości wykorzystania koncepcji TQM w polskich przedsiębiorstwach jako podstawa integracji z Unią Europejską", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 181", pages = "281 - 285" }