-
Dylematy oceniania wczesnoszkolnego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(23) / s. 257 - 2632018CZYSTY TEKST
Teresa Piątek, Dylematy oceniania wczesnoszkolnego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(23), s. 257 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Piątek", title = "Dylematy oceniania wczesnoszkolnego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(23)", pages = "257 - 263" }
-
"Wokół zintegrowanego kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym", Eugenia Iwona Laska, Teresa Piątek, Rzeszów 2005 : [recenzja] / Piotr Kowolik. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2005 / Tom 3-4 (28-29) / s. 230 - 2312005CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Eugenia Iwona Laska, Teresa Piątek, "Wokół zintegrowanego kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym", Eugenia Iwona Laska, Teresa Piątek, Rzeszów 2005 : [recenzja] / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2005 / Tom 3-4 (28-29), s. 230 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Eugenia Iwona Laska, Teresa Piątek", title = ""Wokół zintegrowanego kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym", Eugenia Iwona Laska, Teresa Piątek, Rzeszów 2005 : [recenzja] / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2005 / Tom 3-4 (28-29)", pages = "230 - 231" }
-
Analogowo-cyfrowe spotkania edukacyjne w przestrzeni wczesnoszkolnej = The Analog-Digital Educational Meetings in the Early Primary School Dimension Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 1(19) / s. 235 - 2402017CZYSTY TEKST
Teresa Piątek, Analogowo-cyfrowe spotkania edukacyjne w przestrzeni wczesnoszkolnej = The Analog-Digital Educational Meetings in the Early Primary School Dimension , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 1(19), s. 235 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Piątek", title = "Analogowo-cyfrowe spotkania edukacyjne w przestrzeni wczesnoszkolnej = The Analog-Digital Educational Meetings in the Early Primary School Dimension ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 1(19)", pages = "235 - 240" }