Andrzej Raszkowski
8 artykuły w 2 czasopismach
-
Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 23 - 312015CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "23 - 31" }
-
Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 119 - 1272013CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "119 - 127" }
-
Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 143 - 1542011CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "143 - 154" }
-
Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 225 - 2342013CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 225 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "225 - 234" }
-
Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 321 - 3282008CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 321 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "321 - 328" }
-
Przesłanki promocji miast i regionów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 377 - 3872010CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Przesłanki promocji miast i regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 377 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Przesłanki promocji miast i regionów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "377 - 387" }
-
Czynniki sukcesu strategii promocji miasta Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 385 - 3982012CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Czynniki sukcesu strategii promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 385 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Czynniki sukcesu strategii promocji miasta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "385 - 398" }
-
System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 666 - 6722009CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 666 - 672
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "666 - 672" }