Jakub Pawlak
5 artykuły w 2 czasopismach
-
"Social media marketing" oraz "search engine marketing" jako nowoczesne formy reklamy mikrofirmy w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 81 / s. 121 - 1292011CZYSTY TEKST
Jakub Pawlak, "Social media marketing" oraz "search engine marketing" jako nowoczesne formy reklamy mikrofirmy w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 81, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Pawlak", title = ""Social media marketing" oraz "search engine marketing" jako nowoczesne formy reklamy mikrofirmy w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 81", pages = "121 - 129" }
-
Rola portalu społecznościowego Twitter w promocji mikro i małego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2016 / Tom 5 (83) / Numer 2 / s. 131 - 1382016CZYSTY TEKST
Jakub Pawlak, Rola portalu społecznościowego Twitter w promocji mikro i małego przedsiębiorstwa, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2016 / Tom 5 (83) / Numer 2, s. 131 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Pawlak", title = "Rola portalu społecznościowego Twitter w promocji mikro i małego przedsiębiorstwa", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2016 / Tom 5 (83) / Numer 2", pages = "131 - 138" }
-
Promocja internetowa mikro i małego przedsiębiorstwa w portalu społecznościowym Facebook Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 102 / s. 136 - 1442013CZYSTY TEKST
Jakub Pawlak, Promocja internetowa mikro i małego przedsiębiorstwa w portalu społecznościowym Facebook, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 102, s. 136 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Pawlak", title = "Promocja internetowa mikro i małego przedsiębiorstwa w portalu społecznościowym Facebook", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 102", pages = "136 - 144" }
-
Wykorzystanie nowych domen internetowych najwyższego rzędu jako narzędzia promocji mikro i małego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 111 / s. 521 - 5302014CZYSTY TEKST
Jakub Pawlak, Wykorzystanie nowych domen internetowych najwyższego rzędu jako narzędzia promocji mikro i małego przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 111, s. 521 - 530
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Pawlak", title = "Wykorzystanie nowych domen internetowych najwyższego rzędu jako narzędzia promocji mikro i małego przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 111", pages = "521 - 530" }
-
Zarządzanie promocją przedsiębiorstwa w Internecie przy użyciu portalu Pinterest Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 116 / s. 560 - 5662015CZYSTY TEKST
Jakub Pawlak, Zarządzanie promocją przedsiębiorstwa w Internecie przy użyciu portalu Pinterest, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 116, s. 560 - 566
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Pawlak", title = "Zarządzanie promocją przedsiębiorstwa w Internecie przy użyciu portalu Pinterest", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 116", pages = "560 - 566" }