Ewa Dłubakowska-Puzio
7 artykuły w 4 czasopismach
-
Kierunki rozwoju produktu turystycznego miasta Kołobrzeg Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 43 - 542012CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Kierunki rozwoju produktu turystycznego miasta Kołobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Kierunki rozwoju produktu turystycznego miasta Kołobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "43 - 54" }
-
Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 43 - 572011CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "43 - 57" }
-
Zarządzanie relacjami z klientem a budowanie lojalności klienta – studium nad problemem Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 13 / s. 151 - 1782010CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Lech Kościelecki, Kamil Puzio, Zarządzanie relacjami z klientem a budowanie lojalności klienta – studium nad problemem , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 13, s. 151 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio, Lech Kościelecki, Kamil Puzio", title = "Zarządzanie relacjami z klientem a budowanie lojalności klienta – studium nad problemem ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 13", pages = "151 - 178" }
-
Model ryzyka turystycznego w badaniu stopnia zadowolenia turystów jakością świadczonych usług w obiektach o charakterze sanatoryjno-hotelarskim Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania 2010 / Numer 14 / s. 201 - 2142010CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Michał Karpuk, Alena Mirskaya, Kamil Puzio, Model ryzyka turystycznego w badaniu stopnia zadowolenia turystów jakością świadczonych usług w obiektach o charakterze sanatoryjno-hotelarskim, Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania, 2010 / Numer 14, s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio, Michał Karpuk, Alena Mirskaya, Kamil Puzio", title = "Model ryzyka turystycznego w badaniu stopnia zadowolenia turystów jakością świadczonych usług w obiektach o charakterze sanatoryjno-hotelarskim", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania", issue = "2010 / Numer 14", pages = "201 - 214" }
-
Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 299 - 3092010CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 299 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "299 - 309" }
-
Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 331 - 3402013CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio", title = "Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "331 - 340" }
-
Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012 Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 425 - 4342012CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 425 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio", title = "Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "425 - 434" }