Paweł Waniowski
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 92 - 992007CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski, Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 92 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski", title = "Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "92 - 99" }
-
Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 172 - 1792009CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 172 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "172 - 179" }
-
Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 225 - 2382012CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 225 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "225 - 238" }
-
Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 255 - 2642017CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 255 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "255 - 264" }
-
Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 267 - 2782016CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "267 - 278" }
-
Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 387 - 4022013CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 387 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "387 - 402" }
-
Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 401 - 4112011CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 401 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "401 - 411" }