-
Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 3-4 (16-17) / s. 185 - 1952002CZYSTY TEKST
Edward Polański, Olga Przybyła, Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Olga Przybyła", title = "Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "185 - 195" }
-
Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2003 / Tom 1-2 (18-19) / s. 362 - 3722003CZYSTY TEKST
Edward Polański, Olga Przybyła, Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła., Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 362 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Olga Przybyła", title = "Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "362 - 372" }
-
Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia / Olga Przybyła. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2007 / Tom 3-4 (36-37) / s. 283 - 2962007CZYSTY TEKST
Olga Przybyła, Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia / Olga Przybyła., Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 283 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Przybyła", title = "Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia / Olga Przybyła.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "283 - 296" }