Wojciech Wojtkowiak
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 278 / s. 173 - 1842013CZYSTY TEKST
Marcin Gołembski, Wojciech Wojtkowiak, Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 278, s. 173 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gołembski, Wojciech Wojtkowiak", title = "Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 278", pages = "173 - 184" }