Kinga Majchrzak-Ptak
2 artykuły w 2 czasopismach
-
O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne Opublikowano w: Edukacja Dorosłych 2023 / Numer 2 (89) / s. 171 - 1922023CZYSTY TEKST
Kinga Majchrzak-Ptak, Alicja Szostkiewicz, O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 171 - 192
BIBTEX@Article{ authors = "Kinga Majchrzak-Ptak, Alicja Szostkiewicz", title = "O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "171 - 192" }
-
An Emancipatory-Critical Paradigm of Student Education as an Alternative to Corporate Education Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2018 / Numer 13 / s. 191 - 2022018CZYSTY TEKST
Kinga Majchrzak-Ptak, An Emancipatory-Critical Paradigm of Student Education as an Alternative to Corporate Education , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2018 / Numer 13, s. 191 - 202
BIBTEX@Article{ authors = "Kinga Majchrzak-Ptak", title = "An Emancipatory-Critical Paradigm of Student Education as an Alternative to Corporate Education ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2018 / Numer 13", pages = "191 - 202" }