Magdalena Prentka
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Diagnoza neuropoznawcza teorii umysłu u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i jej implikacje dla terapii Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2017 / Tom 25 / Numer 2 / s. 43 - 572017CZYSTY TEKST
Magdalena Prentka, Diagnoza neuropoznawcza teorii umysłu u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i jej implikacje dla terapii, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2017 / Tom 25 / Numer 2, s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Prentka", title = "Diagnoza neuropoznawcza teorii umysłu u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i jej implikacje dla terapii", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2017 / Tom 25 / Numer 2", pages = "43 - 57" }
-
Poziom zdolności kognitywnych w okresie późnej adolescencji Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2010 / Numer 5 / s. 71 - 872010CZYSTY TEKST
Magdalena Prentka, Estera Sieniawska, Poziom zdolności kognitywnych w okresie późnej adolescencji, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2010 / Numer 5, s. 71 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Prentka, Estera Sieniawska", title = "Poziom zdolności kognitywnych w okresie późnej adolescencji", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2010 / Numer 5", pages = "71 - 87" }
-
Duszpasterstwo małżeństw niesakramentalnych – szansa na zachowanie jedności rodziny? Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2009 / Numer 4 / s. 87 - 962009CZYSTY TEKST
Mieczysław Łusiak, Magdalena Prentka, Duszpasterstwo małżeństw niesakramentalnych – szansa na zachowanie jedności rodziny?, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2009 / Numer 4, s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Łusiak, Magdalena Prentka", title = "Duszpasterstwo małżeństw niesakramentalnych – szansa na zachowanie jedności rodziny?", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2009 / Numer 4", pages = "87 - 96" }
-
Aetiology of Theory of Mind disorders for people with Autism Spectrum Disorder : Neurocognitivetherapeutic intervention Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 87 - 1002015CZYSTY TEKST
Magdalena Prentka, Aetiology of Theory of Mind disorders for people with Autism Spectrum Disorder : Neurocognitivetherapeutic intervention , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 87 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Prentka", title = "Aetiology of Theory of Mind disorders for people with Autism Spectrum Disorder : Neurocognitivetherapeutic intervention ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "87 - 100" }
-
Sense of Coherence in Patients with Multiple Sclerosis Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2018 / Numer 13 / s. 289 - 3002018CZYSTY TEKST
Oliwia Gawrział, Magdalena Prentka, Sense of Coherence in Patients with Multiple Sclerosis , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2018 / Numer 13, s. 289 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Oliwia Gawrział, Magdalena Prentka", title = "Sense of Coherence in Patients with Multiple Sclerosis ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2018 / Numer 13", pages = "289 - 300" }