Paulina Depczyńska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Demokracja bezpośrednia, federalizm i neutralność jako wybrane uwarunkowania systemowe kształcenia politycznego w Szwajcarii Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2019 / Numer 2 (17) / s. 34 - 492019CZYSTY TEKST
Paulina Depczyńska, Demokracja bezpośrednia, federalizm i neutralność jako wybrane uwarunkowania systemowe kształcenia politycznego w Szwajcarii , Polityka i Społeczeństwo, 2019 / Numer 2 (17), s. 34 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Depczyńska", title = "Demokracja bezpośrednia, federalizm i neutralność jako wybrane uwarunkowania systemowe kształcenia politycznego w Szwajcarii ", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2019 / Numer 2 (17)", pages = "34 - 49" }
-
Model kształcenia politycznego w Niemczech – rekomendacje dla edukacji obywatelskiej w Polsce Opublikowano w: Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie 2014 / Numer 15 / s. 77 - 972014CZYSTY TEKST
Paulina Depczyńska, Model kształcenia politycznego w Niemczech – rekomendacje dla edukacji obywatelskiej w Polsce, Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, 2014 / Numer 15, s. 77 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Depczyńska", title = "Model kształcenia politycznego w Niemczech – rekomendacje dla edukacji obywatelskiej w Polsce", journal = "Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie", issue = "2014 / Numer 15", pages = "77 - 97" }