-
Trudności w czytaniu i pisaniu dzieci niedosłyszących i głuchych / Joanna Kowal. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2005 / Tom 1-2 (26-27) / s. 104 - 1202005CZYSTY TEKST
Joanna Kowal, Trudności w czytaniu i pisaniu dzieci niedosłyszących i głuchych / Joanna Kowal., Nauczyciel i Szkoła, 2005 / Tom 1-2 (26-27), s. 104 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kowal", title = "Trudności w czytaniu i pisaniu dzieci niedosłyszących i głuchych / Joanna Kowal.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2005 / Tom 1-2 (26-27)", pages = "104 - 120" }
-
Rola rodziny w rehabilitacji dzieci niewidomych i słabo widzących / Joanna Kowal. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 1-2 (30-31) / s. 155 - 1682006CZYSTY TEKST
Joanna Kowal, Rola rodziny w rehabilitacji dzieci niewidomych i słabo widzących / Joanna Kowal., Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 1-2 (30-31), s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kowal", title = "Rola rodziny w rehabilitacji dzieci niewidomych i słabo widzących / Joanna Kowal.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 1-2 (30-31)", pages = "155 - 168" }
-
Środowisko rodzinne a wyniki w nauce uczniów jedynaków szkół podstawowych województwa śląskiego / Joanna Kowal. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2005 / Tom 1-2 (26-27) / s. 90 - 1032005CZYSTY TEKST
Joanna Kowal, Środowisko rodzinne a wyniki w nauce uczniów jedynaków szkół podstawowych województwa śląskiego / Joanna Kowal., Nauczyciel i Szkoła, 2005 / Tom 1-2 (26-27), s. 90 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kowal", title = "Środowisko rodzinne a wyniki w nauce uczniów jedynaków szkół podstawowych województwa śląskiego / Joanna Kowal.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2005 / Tom 1-2 (26-27)", pages = "90 - 103" }