Karolina Reinhard
4 artykuły w 2 czasopismach
-
O Robercie... : Robert Kwaśnica - Twórca, Założyciel, Rektor (1997-2016) i Prezydent (2016-2018) Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer Specjalny / s. 7 - 102018CZYSTY TEKST
Urszula Dzikiewicz-Gazda, Małgorzata Mikołajczak-Woźniak, Karolina Reinhard, O Robercie... : Robert Kwaśnica - Twórca, Założyciel, Rektor (1997-2016) i Prezydent (2016-2018) Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dzikiewicz-Gazda, Małgorzata Mikołajczak-Woźniak, Karolina Reinhard", title = "O Robercie... : Robert Kwaśnica - Twórca, Założyciel, Rektor (1997-2016) i Prezydent (2016-2018) Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "7 - 10" }
-
Wstęp Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer Specjalny / s. 11 - 142018CZYSTY TEKST
Karolina Reinhard, Wstęp, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 11 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Reinhard", title = "Wstęp", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "11 - 14" }
-
Dobór pedagogiczny – dawne i współczesne rozumienie zagadnienia Opublikowano w: Pedagogika Filozoficzna on-line 2006 / Tom 1 / s. 78 - 902006CZYSTY TEKST
Karolina Reinhard, Dobór pedagogiczny – dawne i współczesne rozumienie zagadnienia, Pedagogika Filozoficzna on-line, 2006 / Tom 1, s. 78 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Reinhard", title = "Dobór pedagogiczny – dawne i współczesne rozumienie zagadnienia", journal = "Pedagogika Filozoficzna on-line", issue = "2006 / Tom 1", pages = "78 - 90" }
-
Indywidualizacja nauczania w szkole - możliwości i ograniczenia : teoretyczny konstrukt zagadnienia Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer Specjalny / s. 133 - 1432018CZYSTY TEKST
Karolina Reinhard, Indywidualizacja nauczania w szkole - możliwości i ograniczenia : teoretyczny konstrukt zagadnienia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Reinhard", title = "Indywidualizacja nauczania w szkole - możliwości i ograniczenia : teoretyczny konstrukt zagadnienia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "133 - 143" }