Anna Kalinowska-Żeleźnik
9 artykuły w 2 czasopismach
-
Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 13 / s. 9 - 202009CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz, Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 13, s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz", title = "Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 13", pages = "9 - 20" }
-
Kompetencje organizatora spotkań zbiorowych jako czynnik determinujący sukces organizacyjny spotkań realizowanych w obszarze turystyki biznesowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 41 - 472008CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Kompetencje organizatora spotkań zbiorowych jako czynnik determinujący sukces organizacyjny spotkań realizowanych w obszarze turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 41 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Kompetencje organizatora spotkań zbiorowych jako czynnik determinujący sukces organizacyjny spotkań realizowanych w obszarze turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "41 - 47" }
-
Rozwój turystyki biznesowej : cel strategiczny w skali całego regionu : na przykładzie województwa śląskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2011 / Numer 15 / s. 65 - 712011CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Rozwój turystyki biznesowej : cel strategiczny w skali całego regionu : na przykładzie województwa śląskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Rozwój turystyki biznesowej : cel strategiczny w skali całego regionu : na przykładzie województwa śląskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "65 - 71" }
-
Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie Światowych Dni Młodzieży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / s. 139 - 1492011CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie Światowych Dni Młodzieży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 139 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska", title = "Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie Światowych Dni Młodzieży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "139 - 149" }
-
Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej : ujęcie marketingowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 283 - 2952012CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz, Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej : ujęcie marketingowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 283 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz", title = "Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej : ujęcie marketingowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "283 - 295" }
-
Event marketing jako forma komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 429 - 4362009CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 429 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Event marketing jako forma komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "429 - 436" }
-
Norma BS8901 elementem funkcjonalnym potencjału turystycznego w obszarze turystyki biznesowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 617 - 6232010CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Norma BS8901 elementem funkcjonalnym potencjału turystycznego w obszarze turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 617 - 623
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Norma BS8901 elementem funkcjonalnym potencjału turystycznego w obszarze turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "617 - 623" }
-
Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 632 - 6382009CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz, Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 632 - 638
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz", title = "Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "632 - 638" }
-
Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 659 - 6702012CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz, Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 659 - 670
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz", title = "Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "659 - 670" }