Magdalena Bielenia-Grajewska
4 artykuły w 2 czasopismach
-
The Heteroglossic Linguistic Identity of Modern Companies Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2013 / Tom 21 / Numer 4 / s. 120 - 1312013CZYSTY TEKST
Magdalena Bielenia-Grajewska, The Heteroglossic Linguistic Identity of Modern Companies, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2013 / Tom 21 / Numer 4, s. 120 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bielenia-Grajewska", title = "The Heteroglossic Linguistic Identity of Modern Companies", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2013 / Tom 21 / Numer 4", pages = "120 - 131" }
-
Mehrsprachigkeit und Multikulturalität der Firmenkommunikation. Fremdwörter im Bankwesendiskurs Opublikowano w: Studia Germanica Gedanensia 2010 / Tom 21 / s. 127 - 1332010CZYSTY TEKST
Magdalena Bielenia-Grajewska, Mehrsprachigkeit und Multikulturalität der Firmenkommunikation. Fremdwörter im Bankwesendiskurs , Studia Germanica Gedanensia, 2010 / Tom 21, s. 127 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bielenia-Grajewska", title = "Mehrsprachigkeit und Multikulturalität der Firmenkommunikation. Fremdwörter im Bankwesendiskurs ", journal = "Studia Germanica Gedanensia", issue = "2010 / Tom 21", pages = "127 - 133" }
-
Hybrydyczność polskiego języka ekonomii Opublikowano w: Studia Germanica Gedanensia 2008 / Tom 17 / s. 137 - 1442008CZYSTY TEKST
Magdalena Bielenia-Grajewska, Hybrydyczność polskiego języka ekonomii, Studia Germanica Gedanensia, 2008 / Tom 17, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bielenia-Grajewska", title = "Hybrydyczność polskiego języka ekonomii", journal = "Studia Germanica Gedanensia", issue = "2008 / Tom 17", pages = "137 - 144" }
-
Corporate Social Responsibility and Communication with Stakeholders Opublikowano w: Studia Germanica Gedanensia 2010 / Tom 23 / s. 171 - 1852010CZYSTY TEKST
Magdalena Bielenia-Grajewska, Corporate Social Responsibility and Communication with Stakeholders, Studia Germanica Gedanensia, 2010 / Tom 23, s. 171 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bielenia-Grajewska", title = "Corporate Social Responsibility and Communication with Stakeholders", journal = "Studia Germanica Gedanensia", issue = "2010 / Tom 23", pages = "171 - 185" }