Tadeusz Rymarz
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Rola wiedzy psychologicznej i umiejętności interpersonalnych nauczyciela w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w zreformowanej szkole Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 1-2 (14-15) / s. 31 - 352002CZYSTY TEKST
Tadeusz Rymarz, Rola wiedzy psychologicznej i umiejętności interpersonalnych nauczyciela w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w zreformowanej szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 31 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Rymarz", title = "Rola wiedzy psychologicznej i umiejętności interpersonalnych nauczyciela w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w zreformowanej szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "31 - 35" }
-
Psychoanalityczna koncepcja genezy i rozwoju zachowań antyspołecznych dzieci i młodzieży Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2003 / Tom 3-4 (20-21) / s. 73 - 802003CZYSTY TEKST
Tadeusz Rymarz, Psychoanalityczna koncepcja genezy i rozwoju zachowań antyspołecznych dzieci i młodzieży , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 73 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Rymarz", title = "Psychoanalityczna koncepcja genezy i rozwoju zachowań antyspołecznych dzieci i młodzieży ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "73 - 80" }
-
Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2004 / Tom 3-4 (24-25) / s. 144 - 1512004CZYSTY TEKST
Tadeusz Rymarz, Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 144 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Rymarz", title = "Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "144 - 151" }