Małgorzata Karpińska-Krakowiak
3 artykuły w 2 czasopismach
- 
        Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 75 - 872015CZYSTY TEKSTMałgorzata Karpińska-Krakowiak, Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 75 - 87 BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "75 - 87" } 
- 
        Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 95 - 1032016CZYSTY TEKSTMałgorzata Karpińska-Krakowiak, Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 95 - 103 BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "95 - 103" } 
- 
        Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 317 - 3262016CZYSTY TEKSTMałgorzata Karpińska-Krakowiak, Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 317 - 326 BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "317 - 326" }