Przemysław Dmowski
8 artykuły w 3 czasopismach
- 
        Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 31 - 412017CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Kinga Ossowska, Maria Śmiechowska, Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 31 - 41 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Kinga Ossowska, Maria Śmiechowska", title = "Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "31 - 41" } 
- 
        Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 37 - 462010CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Michał Wasilewski, Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 37 - 46 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Michał Wasilewski", title = "Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "37 - 46" } 
- 
        Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 115 - 1232016CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Anna Magulska, Maria Śmiechowska, Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 115 - 123 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Anna Magulska, Maria Śmiechowska", title = "Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "115 - 123" } 
- 
        Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 133 - 1462012CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 133 - 146 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska", title = "Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "133 - 146" } 
- 
        Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 155 - 1672011CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako, Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 155 - 167 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako", title = "Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "155 - 167" } 
- 
        Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 167 - 1802013CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Magdalena Zelmańska, Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 167 - 180 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Magdalena Zelmańska", title = "Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "167 - 180" } 
- 
        Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 181 - 1912014CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 181 - 191 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska", title = "Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "181 - 191" } 
- 
        Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 219 - 2282015CZYSTY TEKSTJoanna Dąbrowska, Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 219 - 228 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Dąbrowska, Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska", title = "Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "219 - 228" }