Joanna Wardzała-Kordyś
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Gospodarstwa domowe i ich działalność w procesach reklamacji produktów wadliwych w kontekście znajomości obowiązującego prawa Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 209 - 2192011CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała-Kordyś, Gospodarstwa domowe i ich działalność w procesach reklamacji produktów wadliwych w kontekście znajomości obowiązującego prawa, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 209 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Gospodarstwa domowe i ich działalność w procesach reklamacji produktów wadliwych w kontekście znajomości obowiązującego prawa", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "209 - 219" }
-
Legal culture of big city young consumers Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 271 - 2842012CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała-Kordyś, Legal culture of big city young consumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 271 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Legal culture of big city young consumers", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "271 - 284" }
-
Wybrane instrumenty promocji w kreowaniu wizerunku Wojska Polskiego w okresie profesjonalizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 321 - 3352011CZYSTY TEKST
Katarzyna Dojwa, Joanna Wardzała-Kordyś, Wybrane instrumenty promocji w kreowaniu wizerunku Wojska Polskiego w okresie profesjonalizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 321 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dojwa, Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Wybrane instrumenty promocji w kreowaniu wizerunku Wojska Polskiego w okresie profesjonalizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "321 - 335" }
-
Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 475 - 4872010CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała-Kordyś, Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 475 - 487
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "475 - 487" }