Agata Małysa-Kaleta
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Wpływ otoczenia kulturowego na zintegrowany system komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 40 - 462007CZYSTY TEKST
Agata Małysa-Kaleta, Wpływ otoczenia kulturowego na zintegrowany system komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 40 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Małysa-Kaleta", title = "Wpływ otoczenia kulturowego na zintegrowany system komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "40 - 46" }
-
Konsumencki proces decyzyjny w warunkach kryzysu gospodarczego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 133 - 1452011CZYSTY TEKST
Agata Małysa-Kaleta, Konsumencki proces decyzyjny w warunkach kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 133 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Małysa-Kaleta", title = "Konsumencki proces decyzyjny w warunkach kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "133 - 145" }
-
Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europie Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 171 - 1802004CZYSTY TEKST
Agata Małysa-Kaleta, Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 171 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Małysa-Kaleta", title = "Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "171 - 180" }
-
Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 413 - 4242012CZYSTY TEKST
Agata Małysa-Kaleta, Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 413 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Małysa-Kaleta", title = "Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "413 - 424" }