Izabela Sowier-Kasprzyk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketing partnerski jako forma kształtowania partnerstwa w pieszej turystyce pielgrzymkowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 209 - 2122006CZYSTY TEKST
Izabela Sowier-Kasprzyk, Marketing partnerski jako forma kształtowania partnerstwa w pieszej turystyce pielgrzymkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 209 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowier-Kasprzyk", title = "Marketing partnerski jako forma kształtowania partnerstwa w pieszej turystyce pielgrzymkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "209 - 212" }
-
Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 447 - 4592012CZYSTY TEKST
Izabela Sowier-Kasprzyk, Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 447 - 459
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowier-Kasprzyk", title = "Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "447 - 459" }