Robert Maik
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 55 - 652015CZYSTY TEKST
Robert Maik, Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "55 - 65" }
-
Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 61 - 742014CZYSTY TEKST
Robert Maik, Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "61 - 74" }
-
Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 215 - 2272013CZYSTY TEKST
Robert Maik, Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 215 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "215 - 227" }
-
Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 373 - 3852017CZYSTY TEKST
Robert Maik, Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 373 - 385
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "373 - 385" }
-
Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000 Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 399 - 4122012CZYSTY TEKST
Robert Maik, Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 399 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "399 - 412" }