Beata Tarczydło
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Skuteczna akcja marketingu szeptanego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 9 - 182013CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Skuteczna akcja marketingu szeptanego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Skuteczna akcja marketingu szeptanego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "9 - 18" }
-
Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 97 - 1052015CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "97 - 105" }
-
Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 109 - 1212012CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "109 - 121" }
-
Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 343 - 3542014CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 343 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "343 - 354" }