Włodzimierz Deluga
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketing zapachowy w praktyce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 25 - 422012CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Marketing zapachowy w praktyce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Marketing zapachowy w praktyce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "25 - 42" }
-
Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu postaw społecznych Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2017 / Numer 2 / s. 35 - 472017CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu postaw społecznych , Problemy Profesjologii, 2017 / Numer 2, s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu postaw społecznych ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2017 / Numer 2", pages = "35 - 47" }
-
Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 121 - 1322015CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "121 - 132" }
-
Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 315 - 3302013CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 315 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "315 - 330" }