Agnieszka Dejnaka
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 19 - 312013CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Aleksandra Perchla-Włosik, Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 19 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka, Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "19 - 31" }
-
Commercial blogs as an information activity area Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 163 - 1732012CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Commercial blogs as an information activity area, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Commercial blogs as an information activity area", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "163 - 173" }
-
Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 231 - 2402014CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "231 - 240" }
-
E-consumer in the virtual space Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 301 - 3102013CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, E-consumer in the virtual space , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "E-consumer in the virtual space ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "301 - 310" }