Katarzyna Pawlak-Kołodziejska
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Reklama w grach komputerowych i wideo i jej postrzeganie przez młodych odbiorców Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 31 / s. 163 - 1832012CZYSTY TEKST
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Reklama w grach komputerowych i wideo i jej postrzeganie przez młodych odbiorców, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 31, s. 163 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Reklama w grach komputerowych i wideo i jej postrzeganie przez młodych odbiorców", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 31", pages = "163 - 183" }
-
Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 173 - 1842011CZYSTY TEKST
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 173 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "173 - 184" }
-
Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 229 - 2422012CZYSTY TEKST
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 229 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "229 - 242" }
-
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa za pomocą działań z zakresu public relations Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2011 / Tom 25 / s. 527 - 5392011CZYSTY TEKST
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa za pomocą działań z zakresu public relations , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011 / Tom 25, s. 527 - 539
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa za pomocą działań z zakresu public relations ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2011 / Tom 25", pages = "527 - 539" }