Mateusz Rak
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Relacje organizacji pozarządowych z administracją publiczną i firmami biznesu Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 22 / s. 67 - 852011CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Relacje organizacji pozarządowych z administracją publiczną i firmami biznesu, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 22, s. 67 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Relacje organizacji pozarządowych z administracją publiczną i firmami biznesu", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 22", pages = "67 - 85" }
-
Zarządzanie marketingowe w organizacji pozarządowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2010 / Tom 17 / s. 77 - 922010CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Zarządzanie marketingowe w organizacji pozarządowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2010 / Tom 17, s. 77 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Zarządzanie marketingowe w organizacji pozarządowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2010 / Tom 17", pages = "77 - 92" }
-
Społeczna orientacja firm – znaczenie dla konsumentów Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 119 - 1332011CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Społeczna orientacja firm – znaczenie dla konsumentów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 119 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Społeczna orientacja firm – znaczenie dla konsumentów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "119 - 133" }
-
Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 195 - 2072011CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "195 - 207" }
-
Społeczne zaangażowanie biznesu w kontekście partnerstwa przedsiębiorstw i organizacji społecznych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 42 / s. 237 - 2512014CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Społeczne zaangażowanie biznesu w kontekście partnerstwa przedsiębiorstw i organizacji społecznych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 237 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Społeczne zaangażowanie biznesu w kontekście partnerstwa przedsiębiorstw i organizacji społecznych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "237 - 251" }
-
Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 325 - 3342010CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Ewa Woźniak, Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 325 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak, Ewa Woźniak", title = "Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "325 - 334" }
-
The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 389 - 3962015CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 389 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "389 - 396" }
-
Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 447 - 4572012CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 447 - 457
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "447 - 457" }
-
Zachowania zakupowe młodych ludzi na rynku polskim Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 543 - 5552011CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Pamela Ziemba, Zachowania zakupowe młodych ludzi na rynku polskim, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 543 - 555
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak, Pamela Ziemba", title = "Zachowania zakupowe młodych ludzi na rynku polskim", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "543 - 555" }