Sabina Zaremba-Warnke
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Information about the international conference : “The potential of creating regional value through the ecosystems services” Opublikowano w: Journal of Quality and Environmental Studies 2015 / Tom 1 / Numer 1 / s. 432015CZYSTY TEKST
Sabina Zaremba-Warnke, Information about the international conference : “The potential of creating regional value through the ecosystems services”, Journal of Quality and Environmental Studies, 2015 / Tom 1 / Numer 1, s. 43
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Zaremba-Warnke", title = "Information about the international conference : “The potential of creating regional value through the ecosystems services”", journal = "Journal of Quality and Environmental Studies", issue = "2015 / Tom 1 / Numer 1", pages = "43" }
-
Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 219 - 2272014CZYSTY TEKST
Sabina Zaremba-Warnke, Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Zaremba-Warnke", title = "Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "219 - 227" }
-
Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 403 - 4112016CZYSTY TEKST
Sabina Zaremba-Warnke, Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Zaremba-Warnke", title = "Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "403 - 411" }
-
Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 485 - 5002012CZYSTY TEKST
Sabina Zaremba-Warnke, Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 485 - 500
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Zaremba-Warnke", title = "Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "485 - 500" }