Dagmara Lis
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Rozwój firm rodzinnych w Polsce Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 6 / s. 51 - 622011CZYSTY TEKST
Dagmara Lis, Rozwój firm rodzinnych w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 6, s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Lis", title = "Rozwój firm rodzinnych w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 6", pages = "51 - 62" }
-
Kultura jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 103 / s. 125 - 1342013CZYSTY TEKST
Dagmara Lis, Kultura jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 103, s. 125 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Lis", title = "Kultura jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 103", pages = "125 - 134" }
-
Sponsoring jako czynnik rozwoju instytucji kultury Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 77 / s. 167 - 1782011CZYSTY TEKST
Dagmara Lis, Sponsoring jako czynnik rozwoju instytucji kultury, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 77, s. 167 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Lis", title = "Sponsoring jako czynnik rozwoju instytucji kultury", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 77", pages = "167 - 178" }
-
Sponsoring w instytucjach kultury Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 27 / s. 317 - 3242012CZYSTY TEKST
Dagmara Lis, Sponsoring w instytucjach kultury, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 27, s. 317 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Lis", title = "Sponsoring w instytucjach kultury", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 27", pages = "317 - 324" }